Od 9. do 13. marca se je v centru San Francisca v znanem konferenčnem središču Moscone Center odvijala letošnja konferenca razvijalcev računalniških iger. Podjetja ponavadi izkoristijo ta dogodek za predstavitev novih izdelkov, medtem ko lahko samostojni razvijalci spoznavajo somišljenike, prisluhnejo zanimivim predavanjem ali navezujejo stike s podjetji, ki se ukvarjajo bodisi z razvojem računalniških iger ali pa izdelujejo strojno opremo, ki zagotavlja brezskrbne ure navdušencem nad računalniškimi igrami.


Fotografija je v lasti Game Developers Conference, Fotograf: Vincent Diamante

Daleč najbolj zanimivo predavanje je bil kakopak keynote oziroma uvodno predavanje Sida Meierja, ki se je vpisal v igračarsko zgodovino z igro Civilization. Meier je predstavil številne vidike razvoja računalniških iger s posebnim poudarkom na igralčevi izkušnji oziroma razumevanjem igralca in njegovih odločitev. Kasneje je naštel tudi nekaj napak, ki jih je storil tekom svoje razvijalske kariere, in končal z nekaterimi nasveti neuveljavljenim razvijalcem.


Sid Meier
Fotografija je v lasti Game Developers Conference, Fotograf: Vincent Diamante

Autodesk je GDC 2010 v celoti izkoristil za ustvarjanje medijskega pompa okoli novih verzij svojih izdelkov za takoimenovano zabavno industrijo. Med najpomembnejše in najbolj pričakovane novosti sodi kakopak 3ds max 2011, ki prinaša nov urejevalnik materialov, strojni renderirnik Quicksilver (le-ta lahko pohitri renderiranje s pomočjo centralnega in grafičnega procesorja kar do 10-krat!) in 3ds max Composite (kompozitor po vzoru Autodeskovega Toxika).


3ds max 2011

Maya 2011 pa je doživela večje spremembe v uporabniškem vmesniku, ki temelji po novem na Nokiinem QT in omogoča enostavnejše prilagajanje delovnega okolja ter razporejanje elementov uporabniškega vmesnika in posamezne prenovljene urejevalnike. Prav tako pa je Maya 2011 tudi sposobna izkoriščati 64-bitnost Applovega operacijskega sistema Mac OS X 10.6 Snow Leopard, kar je najbrž posledica povsem na novo spisanega jedra programa, ki naj bi bil še veliko bolj učinkovit pri delu s kompleksnejšimi scenami.


Maya 2011

V ozadju napovedi Autodeskovih in Intelovih izdelkov ter napovedi računalniških iger je Khronos Group objavil tudi dve novi OpenGL specifikaciji: OpenGL 4, ki prinaša nekatere novosti iz konkurenčnega Direct3D 11, in OpenGL 3.3, ki prinaša nekatere manjše in izolirane novosti iz OpenGL 4 v staro specifikacijo OpenGL 3.

Nazaj